2012. október 2., kedd

Földharc Bencével

Ma Bence látogatott meg minket, egy régi ötletem volt, hogy az általam továbbadott Aikido alapokra tegyünk egy kis (Brazil) Jiu Jitsu vagy egyszerűbben csak földharc elemet. Ő ezt csinálja, eljött hát, hogy oktasson minket.

Kezdtük a földre kerüléssel, mozgással, csúszással. Ezek ismerősek voltak a korábbi földharc gyakorlatokból. Új elem volt a háton járás.... :)





Pihi...


Aztán jöttek a fogások, ezek már új dolgok voltak a javából....




Bence figyel....


A technikák bemutatásánál persze nagyon kemények voltunk... :)



Én voltam az áldozat....


Kapálóztam is rendesen....


Fiúk követték a bemutatott technikákat... kezes-lábas...


 Aztán keményen meg kellett ragadnom az ellenfelet... aki csinált egy lábkulcsot és innét kezdve nekem volt rosszabb.



Megpróbáltam mindent, rángattam, ráztam, felemeltem, de a levegőm csak fogyott.... végül elfogyott....


Aztán a lányokon a sor...



Közben mi készültünk a versenyre is...



Bence és Vera meg versenyeztettek...


Itt a lányok...


 Ott meg koedukált....


Vagy a fiúk....


Végül Bencét is legyőzték, ahogy szokott lenni, a nagy harcosokat a nők feszítik meg....


Csütörtökön folytatjuk....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése