2010. szeptember 14., kedd

24 órás 2010-ben

Az idei 24 óráson már én is résztvettem. Már tavaly is ott voltam és fotóztam, de az idén nem akartam néző lenni. (A fotózás is megoldódott, köszönet Emesének a képekért). Az idei program nagyon jó lett. Folyamatos edzések voltak a küzdelmek és a káták mellett. Szombaton 10-kor kezdtük. Kezdésenk tartottam egy ritmus-dobolós edzést a kicsiknek. Sikerült jól megszervezni a napjukat, Anna 12-kor tartotta nekik egy 2. edzést, ami okosan épített az én kezdésemre. Továbbvitték a ritmust és küzdőgyakorlatokba helyezték a mozgást. Aztán volt egy szabadfoglalkozás délután, majd estefelé a kicsik is beálltak küzdeni.

Akkor kezdjük!



Esett az eső egész délelőtt.... de mi nem tartottunk tőle. Faállásban nyomtuk a tetőt felfelé.



Csípő mozgatás... mindennek a központja.


Nehezen indul a szombat reggel... Judit, Vendel, Roland.


Samu vajon ásít vagy céloz?


A "budaiak" együtt....


Az apák együtt.... András és Zsolt.


A kisharcosok együtt....


Mediball.... gyakorlás a bemutató után. Délután. Ez egy nagy élmény volt. éppen egy nappal előtte tettem szert az ütőre és a labdára. Otthon próbálgattam, de nem is sejtettem, hogy ilyen mozgásokat lehet vele csinálni. Teljesen lenyűgözött a bemutató. Nagy motivációt adott a következőkre és valahogy beépítem a gyerekek edzésébe is.


Aztán elkezdtem kátázni. Az elején elhatároztam, hogy nem a mennyiségre fogok hajtani, most nagyon odafigyelve fogom dolgozni, amennyi jól esik és hasznos. Elővettem régi ellenfelemet a Taikioku sant. Azt csináltam egy órán keresztül egyedül. Aztán csatlakoztam Balázs káta edzéséhez még egy órára. Nagyon "beállított" az útra, azóta otthon folyamatosan csinálom őket...



A gyerekprogram, ami éppen nem karate...



A délutáni káták után 6 felé Shihan Tóni edzésén voltam. Ez most nagyon hosszúra sikeredett, de megérte. megint egy lépéssel előrébb haladtunk az erőátvitel megértésében és gyakorlásában.

Az "esti iskola" 8 felé... hogyan üssük szét a társunk vállát :)))


Néhány beszédes kép még a többiekről másnap reggelig.
Fiatalok és az írás...



Férfiak és az írás....



Attila 500 káta (taikioku sono ichi mind) után hajnalban. Lassan (meg)világosodik... vagy csak nekem olyan buddhás, ahogy ül?



Számláló bizottság Tiborral és Marcival.



Ez az egész elgondolkodtató.... :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése