2010. június 26., szombat

Klubnap az öbölben

Ma (június 26.) voltunk az Öbölben, vagy ahogy sokan ismerik még a kopaszi gáton. Nekem nagy öröm volt, mert régóta lobbyztam az ügyért. Tavaly csak egy hajszálon csúszott el. Tíz éve alakult a klub, kezdetben több ilyen programunk volt. Kerti bográcsoztunk Sensei-nél Érden, aztán volt nálam házibuli a Szent István parkban. (Akkor ott laktam). De ezek az események ritkábbak lettek és teljesen elmaradtak. Azért tartom jónak az ilyen programokat, mert egyre többen vagyunk családosok és a klub létszáma is örvendetesen megnőtt. Három generációt fog össze a klub, 1000+1000 érdekes dolgot csinálhatunk együtt a karate mellett is. Pl. én ma fociztam. Nem is emlékszem mikor kergettem a labdát utoljára. Vagy 10 éve lehetett.... sokkal ügyesebb nem lettem a fociban azóta se :)))

A mai nap jól sikerült, aminek nagyon örülök, hogy nem szerveztük túl, volt alkalom játszani, beszélgetni, szerepelni és karatézni is. Köszönöm mindenkinek a segítséget és jövőre ugyanitt!

Rövid képes összefoglaló alább. A klub weboldalán is nézhettek még fotókat!

Reggel 9, gyülekező. Az eső is elállt.

Divatozunk, a BHMSE 2010 tavaszi szabadidős férfikollekcióját látjátok. A kifutón Tamás és Zsolt :)

Ez már a csapatmunka. Tomi emlékezik, Balázsnak ez nagyon tetszik.... (testbeszéd :)



Közben a konyha is dolgozott. "A" menü - parizeres, paprikás vajas kenyér. Finom...

Ez itt már a ki mit tud. Angyalok énekelnek:


Kezek.... a felkészülés közben:



Réka és Marci:

Zsani:


Roland verset mondott:

Réka mesélt:


Az egyik csapatfeladat testszobrok "faragása" volt. A 3 fejű sárkány:



Ennek a címére nem emlékszem :)


Ez tán kígyó?


Piramis.



Célfotó:


Ez meg a végén a csapat fotó :) kellemes napunk volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése