2010. április 26., hétfő

Övvizsga a templomban 2010.04.24.

Megtörtént. Nem kis izgalmak között, de végül is mindenkinek sikeresen. A vizsga még hosszú ideig meghatározó lesz a csapat életében, de már nem a készülés izgalma, hanem a teljesítmény feldolgozása, a személyre szóló kiértékelések miatt.

Ha visszagondolok, nem hagytam magam könnyen rávenni, hogy ilyen nagy létszámmal vizsgázzunk. De végül mindent mérlegre téve belementem. Jó döntés volt, így köszönöm Senseinek és Balázs senpainak az érveket. Érdemes volt majdnem egyben megmérni a csapatot.

Különösen jól esett, hogy az egész csapat nyújtotta "egységet" többen is észrevették. Azért jó, mert én is éreztem a felkészülés néhány pillanatában, hogy ez a csapat nagyon együtt tud lenni. Az életkori és a mozgásbeli adottságok mellett ez nagy élmény mindenkinek. Annak is, aki látja őket, és valószínű nekik is.

Az egyéni teljesítmények tekintetében is jók voltak. Két harcos mutatott csak hullámzó teljesítményt, ami a koncentrálás hiánya volt a kihon gyakorlatok közben. Bánk és Samu, ami azért tanulságos, mert az edzéseken ők igen aktívak. De ezt a lelkesedést a vizsgán nem tudták visszaadni. Két nagyon játékos személyiség, és ahogy néztem, nagy hatással volt rájuk a környezet és elvonta a figyelmüket a saját feladatukról. Ezen a jövőben nagyon sokat kell dolgoznunk, mert ezek szerint ők a próbatételekhez nem úgy viszonyulnak, mint a többiek, nem inspirálja őket megfelelően. Örülök, hogy Csaba is sikeresen vizsgázott 9 kyura. Neki is hasonló - inkább kommunikációs eredetű - problémái voltak múltkor. Technikában az edzéseken jó volt, de a decemberi vizsgán még szétesett a figyelme.

Persze sokat gondolkodom ezen a három eseten. Technikai tudásuk alapján a többiekkel egy szinten vannak - sőt Csaba igen jó - de a tudásuk kommunikálása a megfelelő pillanatokban ingadozó vagy nem sikeres.

Pár saját kép, de nézzétek meg a klub weboldalát is, ahol a galériában még vannak a vizsgáról képek.


Egy kis ráhangolódás:



Közben a felnőttek szervezkednek kicsit, ahogy általában:

Kihonnal kezdtük:


Erősítéssel folytattuk:

Koncentráltunk is közben:



Elgondolkodtunk:


A végén még erőpróba gyomorra:


Megbeszéltünk mindent.



Én még vissza álltam kicsit mozogni:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése