2009. július 26., vasárnap

Jászberény I.

Július 13 és 18. között Jászberényben voltunk a Nemzetközi Edzőtáborban. Én második alkalommal, de páran a klubból első alkalommal. Kis tudósítás a tábor eseményeiről...

Végig nagyon meleg volt, ez eléggé megviselt mindenkit. Az edzések közti szünetekben próbáltunk magunkhoz térni és frissülni. Itt Tibor éppen ezt teszi. kissé lelassult állapotban van :)



A programban sok önvédelmi technika tanulása is szerepelt. Balázs és Bálint éppen egy ilyet gyakorol edzés után. Engem így felső nélkül emlékeztetnek a régi korok erőművészeire.



Tibornak lehetősége volt, hogy küzdjön egy gyakorló jellegűt a gyerekcsoportban. Itt éppen Aziz tanítgatja a szobában, hogy mit kell tenni a győzelemhez. Ez nyelvi élménynek sem volt utolsó. Egy perzsa fiú meglehetősen lakónikus stílusban oktat egy izgő-mozgó gyereket: "Odamész és megrugod! Érted?!" De az oktatás sikeres volt! Lásd alább...


Edzés után, 40 fokban a gyepen...



Ez nem karate technika, de önvédelemnek is gyenge volt. Megcsípett egy darázs! Sensei közben a súlypont fontosságát magyarázza, hátul a kerítésnél indián tánc látható.



Az utolsó napokban a gyerek csoport mellé sodródtam az edzéseken. Nem véletlenül persze, mert szerettem volna tapasztalatokat szerezni. Sajnos Tibor küzdelmét nem láttam, mert érdeklődésemet kihasználta a többi edző és amíg a küzdelmek zajlottak, elküldtek edzést tartani a gyerekcsoport egy részének. Így éppen lemaradtam tanítványom első éles küzdelméről. De nyert! Ez a lényeg! Az alábbi képet én készítettem egy összecsapásról. Igen jól sikerült. Ez nagy szerencse, mert digitális géppel nagyon nehéz ilyen pillanatot elkapni.



Ezt nem én készítettem. :)) mert éppen vizsgázom. Ez teremben volt, de itt is volt vagy 40 fok...



Eredményre várva. Az utolsó napon mindenki együtt.


Budai Harcművészek Jászberényben. A tábor utolsó pillanatai....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése